Resistance♥ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3800439077988594991\x26blogName\x3dMy+New+Life+,+My+Half\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://myhalfoflife.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://myhalfoflife.blogspot.com/\x26vt\x3d-2140333297413301050', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Love is our Resistance
They'll keep us apart, they won't stop breaking us down

Biography

AIMI NADRAH. Pronounced similar to MIMI.I'm in love with MOHD HAFIZ.I'm a die-hard fan of White, Pink and Gray. Not much of Black. Chocolate and Cheese are my two best friends, they're always by my side whenever I need them. My greatest enemies are Liar, Backstabber, Hypocrite and Nag. I hate them alot. World would be sucha better place without them all.

ILOVEYOUHAFIZ FOREVER MINE X0X0


PART OFME ♥


Sweetdesires

Did I hear someone said "cheese" or "chocolate"?

Mohd Hafiz
Driving License
Full time Job
Samsung Ace
Viva
Forever with Hafiz


MYHALF

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
SpeakUp !

Linksboard

Meet the people I love♥

pipey ayue nana icha friend friend friend friend friend friend

Pastentries

Are you sure you want to turn back the time and read about my past?

May 2011
June 2011
February 2012
March 2012
April 2012
May 2012
September 2012
December 2012


Creditorials

NEVER REMOVE THIS SECTION!

Layout Designer:AIMI NADRAH
♥chocodiiction-lovesxoxo*
Others:FOLLOW ME


Monday 26 March 2012

Kemarin kan aku , nana , ely dan adek pergi test english course di AMC dekat Likas Square :) Punyalah lambat kami jalan . Imagine aku bangun jam 7.30 pagi , then call kitut (ely) suruh bersiap sekali datang pergi rumah dia belum siap derr ~ masih lagi berkemban bahh . Then call si butun (nana) lagi mahu pinjam dress sama dia cause aku pun kelam kabut dari rumah so pakai baju pun hentam seja ni tak tengok lagi . Tak nampak bebeh ni :) Pinjam dress nana sekali punyalahh nampak bentuk badan aku . Too hot lah pulak . Then pakai seja lah baju singlet and jaket with jeans and planning sampai KK baru beli dress dan tukar seja . Na , c butun ni mahu ikut juga so tunggu lah dia habis mandi lepas tu sapu rumah . 3 minit kunun mahu menyapu , mahu jalan p KK pun mahu dekat jam 12 juga . Kesian sayang aku tunggu aku di terminal ni :) Last kami sampai juga , dia pakai baju kuning pula taw ~
Then , plan mahu pergi likas square terus tapi sebab macam rasa ulang alik nanti kan mahu pergi KK lagi , so kami enjoy dulu . Pergi CP dulu kami . First , cari dress aku . Aku faham kami semua lapar tapi dress aku dulu yang penting :) Cari punya cari last last jumpa juga . Tukar terus ni bah di kedai baju tu . Cantik dan sekali lagi colour hitam . Dia mula-mula tak suka sama dress tu tapi aku si biar jak . Siap tanya dorang nana lagi siapa yang pilih dress tu untuk aku . Then baru kami makan di palm square . Dia mesti tak makan bah . Dia jugalah belanja kami semua . Trip bah si kitut ni . Lepas makan kami tengok wayang ' woman in black ' jam 1 . Since masih awal , kami pergi dupdups dulu di kbox . Sangat tak best kbox dekat panggung tu , then dekat jam 1.50 tu kami masuk panggung dah . Hmm , bestlah juga cerita woman in black ni tapi ending dia tak berapa best sangat . Dia sama anak dia mati juga last last ni :'( Tapi macam kamu tahulah , kalau tengok wayang sama dia mana aku fokus kan . Fokus sama dia jak . Tengok dia jak . Then , aku sama dia tukar hp dan aku servay hp aku tu dan jumpa note dia . Mahu nangis jak aku dekat panggung tu baca bah . Tapi dia bilang jangan nangis . Dia tak suka nampak aku nangis :') Aku tak expect pun dia akan buat note di hp aku . Macam aku kan selalu buat note di hp aku atau hp dia . Tapi dia ? Susah aku mahu nampak dia express feeling dia . Tapi yang ni betul-betul buat aku terharu sangat . Balik balik aku baca tanpa henti .


sayang , me cinta sama you sayang . Me sayang sangat sangat sama you . Tiada perempuan lain lagi di hati me hanya you jak sayang . You seorang sahaja ada di hati me . You dah cukup terbaik sudah buat me . You lah yang terbaik pernah bersama me . Kalau me pernah berkasar sama you , me minta maaf minta ampun sama you . Makin lama makin kuat janji me sama diri me sendiri akan jaga you walaupun tak dapat me akan berusaha juga jaga you sebaik mungkin . Me akan buat you bahagia sama me . You bini tercinta me sayang , you milik me . I love you Aimi Nadrah :')


Act , ada lagi part yang buat aku terharu sangat tapi biarlah rahsia antara kami . Like honestly , aku tergamam sama note dia ni dan terharu . Aku langsung tak expect dia akan meluah macam ni . Gosh , sayang iloveyou sangat . Grr , be mine always and forever . Eternity :) Btw , tiba-tiba dia bilang kalau mahu jumpa lagi pakai seja dress hitam yang dia beli ni . Wow ! Ternyata dia suka pula :) Grr , ngapngap . Gigit you ! haha 

By the way , after tengok wayang tu kami naik bas pergi likas square untuk test AMC . 1 jam before jam 5 kami sampai sudah . Soalan dia pasal find your friends strenght and weaknesses . Honestly , aku tak dapat jumpa satu apa pun weaknesses yang ada sama baby aku . They just to perfect . I love them so much . Then ,  habis test kami cari jalan keluar mahu pulang . Guess what ? Satu bas pun tiada yang muncul di sana . Terpaksa kami jalan kaki pergi teluk likas terus pergi depan masjid bandaran . Imagine lah , dengan dress berjalan kaki . Perghh , kuyak bah jalan di tepi jalan raya . Orang limpas limpas pergi hon lagi macam mereka tak pernah nampak manusia bah . Macam tak pernah nampak cikaro cantik . Haha ~ Then , ada lah ni bas pergi sepanggar . Desperate sangat aku tahan seja tu bas , then aku fikir dia main jalan jak kasih tinggal kami , so sana di bustop aku hantak hantak kaki sambil memaki sekali kena hon . Ternyata bas tu tunggu kami juga . Haha ~ Sanggup bah berdiri asal ada bas . Punya lucu . Adui , worst moment ever tapi lutcu ! Kenangan paling perit dan best juga lah kalau kena ingat ingat ni . Hehe ~ 

♥our lips must always be sealed
11:54