Resistance♥ <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3800439077988594991\x26blogName\x3dMy+New+Life+,+My+Half\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://myhalfoflife.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://myhalfoflife.blogspot.com/\x26vt\x3d-2140333297413301050', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Love is our Resistance
They'll keep us apart, they won't stop breaking us down

Biography

AIMI NADRAH. Pronounced similar to MIMI.I'm in love with MOHD HAFIZ.I'm a die-hard fan of White, Pink and Gray. Not much of Black. Chocolate and Cheese are my two best friends, they're always by my side whenever I need them. My greatest enemies are Liar, Backstabber, Hypocrite and Nag. I hate them alot. World would be sucha better place without them all.

ILOVEYOUHAFIZ FOREVER MINE X0X0


PART OFME ♥


Sweetdesires

Did I hear someone said "cheese" or "chocolate"?

Mohd Hafiz
Driving License
Full time Job
Samsung Ace
Viva
Forever with Hafiz


MYHALF

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
SpeakUp !

Linksboard

Meet the people I love♥

pipey ayue nana icha friend friend friend friend friend friend

Pastentries

Are you sure you want to turn back the time and read about my past?

May 2011
June 2011
February 2012
March 2012
April 2012
May 2012
September 2012
December 2012


Creditorials

NEVER REMOVE THIS SECTION!

Layout Designer:AIMI NADRAH
♥chocodiiction-lovesxoxo*
Others:FOLLOW ME


Friday 23 March 2012

Semalam dia call aku jam 2 pagi :) terus terbangun aku ni . Cerita cerita cinta kami . Kenangan kami lahh ~ bagitahu aku yang dia rindu sama aku . Hehe , so sweet sangat . But then , tetiberr dia bilang sama aku yang semalam punya kemarin ( 21.03.2012) tu dia marah sama aku . Aku peliklah kenapa dia marah sama aku sedangkan aku sama dia langsung tiada text atau call , then kalau mahu bilang pasal FB tiada pula aku post benda yang buat dia marah . Aku tanya kenapa ? Ternyata dia mimpi aku sama ayong . Dupdapdupdap jantung aku terus . Terdiam terus aku tak tahu mahu cakap apa . Dia bilang kami pergi berkelah . Dia bawa kawan kawan aku dorang elly,ayu,dk,nana,pp,tj,xiaxia dan aku pergi berkelah . Tapi yang datang cuma kawan kawan aku seja . Aku manada datang sebab aku pergi tempat ayong kunun . Then tetiba aku sama ayong datang join event tu , tapi aku langsung tidak tegur dia , tak layan dia , tengok muka dia pun tak mahu . Macam aku buat bodoh ni bah sama dia . Macam antara kami tiada apa apa . Aku sama ayong seja . Dia nampak pun dia marah dan mahu serang ayong tapi tak dapat sebab aku gila back up ayong seja . Dia sedih dan sangat marah begitu juga dengan kawan kawan aku sangat marah sama aku gara-gara benda ni . Terus dia terbangun dan dia bangun seja dari mimpi tu terus marah sama aku . Padahal benda tu cuma mimpi bukan betul pun . Tapi time tu lain perasaan aku , betul-betul speechless aku dia boleh mimpi macam tu . Hmm ~ walau macam mana pun terkadang aku pandai rindu ayong tapi aku tetap tak akan balik sama dia . Tetap tak akan buang masa fikir dia . Aku cukup bersyukur sudah punya kau pis :') Please lah jangan mimpi macam tu lagi . Its annoying me much . Iloveyou apis . May this relationship last longer forever .

♥our lips must always be sealed
11:54